Telefonisch contact

Voor technische vragen kun je van maandag t/m vrijdag
tussen 09.00 t/m 17.00 uur contact opnemen met de installateur.

Note! Voor het aanvragen van een offerte
of een serviceverzoek gebruik het online formulier of via WhatsApp.

Toelichting tarieven

Transparantie is een kernwaarde in onze samenwerking met klanten, en dat geldt ook voor onze tarieven. We vinden het belangrijk om onze werkwijze en de voorwaarden met betrekking tot de tarieven duidelijk toe te lichten. Op deze manier streven we ernaar om helderheid en vertrouwen te bieden aan al onze klanten. Aarzel niet om ons om meer informatie te vragen, we staan altijd klaar om uitleg te geven en eventuele vragen te beantwoorden. Samen bouwen we aan een transparante en succesvolle samenwerking!

Kleine klussen en storingen
Soms komen onverwachte klussen en storingen om de hoek kijken. Aangezien het lastig is om telefonisch direct een nauwkeurige inschatting te maken van de benodigde tijd om je te helpen, willen wij je erop wijzen dat bij elke opdracht, ongeacht de omvang, tijd nodig is voor werkvoorbereiding, het verzamelen van benodigd materiaal en financiële afhandeling. Om deze reden brengen we altijd minimaal 1 uur in rekening.

Verwacht je dat de opdracht minder dan 1 uur in beslag zal nemen? Wellicht kunnen we tegelijkertijd een extra klusje voor je uitvoeren. Zo kunnen we efficiënter werken en kosten besparen. Laat het ons weten, en wij zullen ons best doen om je optimaal van dienst te zijn!

Bloktijden en uurtarieven
Wij hanteren 4 verschillende bloktijden. Hoe groter het project hoe goedkoper het uurtarief. Onderstaande tarieven gelden inclusief btw voor de particuliere sector en exclusief btw voor bedrijven.

Tarief:Aantal uren:Kosten per uur:
A1 tot 3 uur80
B4 tot 7 uur70
C8 uur60
Dmeerdere dagen60

Intensiteit en voorrijkosten
Naast ons uurtarief hanteren wij 3 tarieven voor onze voorrijkosten en/of extra werk door onvoorziene omstandigheden.

Voorrijkosten:
In de voorrijkosten zit de reistijd, brandstof en kosten voor de bedrijfswagen inbegrepen. Voor deze reistijd wordt zowel naar de woon-werkafstand, als het ophalen van materiaal bij de leverancier gekeken. Moeten wij voor een project meerdere malen naar onze leverancier rijden, dan kunnen wij ervoor kiezen een hoger intensiteitsniveau te rekenen.

  • Intensiteit A: 50 | minder dan 9 km en geen extra reistijd/werkzaamheden
  • Intensiteit B: 65 | 10 tot 19 km en/of extra reistijd en/of extra werkzaamheden
  • Intensiteit C: 75 | meer dan 20 km en/of extra reistijd en/of extra werkzaamheden

Parkeerkosten
Prijsindicaties zijn ten alle tijden exclusief parkeerkosten, deze berekenen wij achteraf. Wanneer je in het bezit bent van een bezoekerspas, dan kun je dit vooraf aangeven.

Vast tarief
Voor het ontstoppen van de riolering binnenshuis hanteren wij vaste tarieven tussen 130 en 170. Onderstaande tarieven gelden inclusief btw voor de particuliere sector en exclusief btw voor bedrijven. Je ontvangt 3 maanden garantie op de door ons verrichten werkzaamheden.

Wanneer wij de verstopping niet kunnen verhelpen betaald de klant niets.

Deze garantie vervalt wel indien:

  1. Er bouwafval in de afvoerleiding, standleiding of hoofdriool zit
  2. Als de verstopping zich buiten de woning bevindt
    Indien de verstopping veroorzaak wordt door wortelgroei in het riool
  3. Er een breuk zit in de afvoerleiding, standleiding of hoofdriool
  4. Er een bouw en/of constructie fout wordt vastgesteld

Diagnose en advies

Wij hanteren 2 prijzen betreft het geven van advies en het uitvoeren van een diagnose.

Mondeling advies 130 (op locatie)
Mondeling advies incl. rapport 170

Lekdetectie

Bij schade door lekkage vraagt de verzekering om advies van een loodgieter. Wij worden regelmatig voor gevraagd. Tijdens ons bezoek maken wij een diagnose op van onze bevindingen en geven advies voor de vervolgstappen. Wij sturen na ons bezoek een rapport welke doorgestuurd kan worden naar de verzekering.

In de meeste gevallen vergoed de verzekering dit bezoek. Wij adviseren dit van te voren na te vragen bij de eigen verzekeringsmaatschappij.

Kosten lekdetectie
Kosten lekdetectie onderzoek zijn aangegeven exclusief btw. Kosten zijn inclusief voorrijkosten. Wij hanteren geen extra kosten voor gebruik van onze apparatuur.

  1. Lekdetectie onderzoek inclusief rapport 425.00
  2. Lekdetectie onderzoek op werkdagen na 17 uur en of op zaterdagen 480.00
  3. Opsporen dak lekkage zonder rapport 300.00

Bovengenoemde bedragen zijn gebaseerd op een onderzoek van maximaal 3 uur. Voor eventueel meerwerk en reparatie zullen we per manuur 80 in rekening moeten brengen.

Voor spoedreparatie op zon- en feestdagen hanteren wij een tarief van 130 per uur, exclusief voorrijkosten (geen uitgebreid onderzoek mogelijk op deze dagen).

Betaling
Wij versturen achteraf een factuur per mail via het boekhoudprogramma Moneybird. Wij hanteren een betalingstermijn van 7 dagen.

Herinnering, aanmaning en incasso
Wij hopen natuurlijk van harte dat het niet nodig is om over te gaan tot vervolgstappen wanneer betaling uitblijft. Wij doen er vanuit onze kant alles aan om dit te voorkomen.

Zo zullen wij 2 weken na de vervaldatum een herinnering sturen, want het is natuurlijk altijd mogelijk dat dit aan de aandacht is ontsnapt. Mocht betaling nog steeds uitblijven, sturen wij een week later een tweede herinnering of wij nemen telefonisch contact op om te achterhalen wat de oorzaak is van het achterblijven van de betaling. Mocht betaling hierna nog steeds uitblijven sturen wij weer een week later een derde herinnering met een dringende vraag de factuur binnen 3 dagen te volbrengen. Na deze 3 dagen sturen wij de factuur naar Online Incassobureau. Alle bijbehorende kosten worden doorberekend aan de klant.

Offertes
Bij kleine werkzaamheden proberen wij de klant een zo’n gericht mogelijke prijsindicatie toe te sturen. Bij grotere project sturen wij via ons boekhoudprogramma Moneybird een offerte toe met een vervaltermijn van 30 dagen.

Voor beide indicaties geeft wij geschatte kosten, geen vaste prijsafspraak. Mochten de kosten hoger uitvallen dan de gegeven prijsindicatie, dan bespreken wij dit ten alle tijden met de klant.